angelheartz

Alla inlägg den 23 november 2018

Av Linda Wiss - 23 november 2018 21:09

Ja som ni vet är jag ju skadad med en ryggfraktur och avslitna muskelfästen vid revbenen. Allt detta efter att jag åkte av hästen och landade illa. Jag har sjukt ont och går på morfin. Men jag saknar ridningen just nu. Hoppas smärtorna ger sig snart så man kan ta sig upp på hästryggen.

Men fredagen har ändå varit bra. Fick ett väldigt positivt besked som jag ska berättanom vid ett senare tillfälle. Så har jag fått paket idag. 3 st. Ett var det limegröna benlidor till hästen. Ett var en jättefin huva till han och ett var nya ridbyxor i camouflage färg till mig

Så nöjd med dessa saker. Väntar även ett paket med blå lindor till hästen.

När jag åkte av så sprack ju skärmen på min telefon. Men fick tag i en kille som kunde fixa den. Lämnade telefon idag halv 4 och kl 18 kunde jag hämta den. Sjukt nöjd är jag. En toppenkille som var väldigt hjälpsam så nu är telefonen som ny igen ??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Angelheart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards