angelheartz

Alla inlägg den 4 december 2018

Av Linda Wiss - 4 december 2018 19:31

Ja fy nu är man helt slut och allt som varit har inte tagit slut än. Nu börjar en tumult resa. Ni som har tonårsbarn som mår dåligt psykiskt vet vad jag går igenom nu. Jag har en 15 åring. Förra året mådde hon dåligt och det var långa nätter, möten på skolan, bup och socialen. Nej hon är inte mobbad men har mycket annat till grund för sitt mående. Till sommaren var det mycket bättre och när skolan började funkade det jättebra ett par veckor. Hon läser 8 ämnen för att komma in på den utblidning hon vill. Men för några veckor sen fallerade hon igen. Missade skola osv. Gränsen blev nådd i söndags natt när hin smög ut på natten. Jag vaknade när hon kom hem på morgonen kl 6 och hon var inte nykter.

Hela jag brast och kände skit inte en resa till. Men jo. Jag började luska i vad hon gjort och fick fram väldigt mycket. Ringde hennes nya skolkurator som jag känner sedan tidigare. Jag fick hjälp från henne förra resan men då jobbade hon inte på skolan. Vi fixade till ett möte med henne idag och jag trodde fröken skulle slå bakut men hon följde med frivilligt och tar emot hjälpen. Hon gillade kuratorn som faktiskt ser hennes mående och det kommer i första hand. Nu har vi en plan och förslag på hur vi ska gå vidare så hon får hjälp. Och hon tar emot den och vill prova det kuratorn föreslog. Underbart. Nu hoppas vi det blir bra och vi kan få ordning på hennes mående. Hon gillade nya kuratorn för hon såg henne!! Inte vad hon ska prestera det känns riktigt bra håll nu tummarna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Angelheart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards